Just nu

Imorse vaknade jag klockan 7 av min väckarklocka, OMG på min lediga dag. Fredrik skulle ju upp till skolan men han gick inte upp. Han bara tröck på snooze typ 100 gånger. Det visade sig att han skulle vara ledig idag han också.. Så typiskt honom att sätta på ett alarmet så tidigt! Jag kunde typ inte sova mer så vi satte på fortsättningen på filmen som jag inte hann se klart igår. Sen gick vi upp och åt lunch, det blev billyspizza. Riktigt glamoröst, är så himla seg idag och känner bara för att ta det lugnt. Så nu ska vi köra lite tv-spel. Och tack till Fredrik som hjälpte mg att fixa dörrhandtaget som jag hade sönder. Du är underbar (åh nej inte bara för du fixade dörren). Hörs senare för nu ska jag vinna mot Fredrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0