I'm back

Jag är tillbaka efter en väldigt dålig uppdatering. Har varit så mycket annat helt enkelt. Alla fall idag har jag varit i skolan. Det var jätte skönt för vi slutade två :D fick hål från matten så våran lärare kunde rätta nationella. Så efter skolan åkte jag och Agnes till Sollentuna för att köpa present till Elin, för hon fyller år idag! Och imorn är det tjejmiddag :) Ska bli jättejätte kul :) Lagom till efter kemiprovet också ;). A och sen så gick jag till HM en snabbis för att kolla om det fanns nå kul. Hade ju 20 % rabatt där så man måste väl köpa något. Nu ska jag återgå till mitt roliga liv som naturare och plugga kemi. Puss


Blonda gänget i matsalen ;)


Blus från HM

 
Födelsedagsbarnet Elin, Grattis älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0