Great

Usch det känns som att alla dagar är likadana, jag kommer hem från skolan, pluggar, tränar och åker till Fredrik. Haha min vardag liksom.
För övrigt har jag en toppenvecka framför mig. Jag fick reda på att jag börjar skolan 13.50 på torsdag, att jag inte har någon kemi på fredag och att det är ledigt på måndag :D och i helgen blir det tjejmiddag och korvkvinnorna :)
Toppen bra! Haha tänkte börja plugga nu, om en timme ska jag ju till träningen och träna ungarna. Och om Frida får som hon vill stannar jag och kör bjj också. 
Hemma vid halv nio, puss


Sötaste Frida  


Kommentarer
Postat av: Louvisa

BJ(J)= blowjob? hoho förstår inte...

btw är det korvkvinnorna i helgen? :o nice!

2010-02-02 @ 19:09:51
URL: http://louvisamy.blogg.se/
Postat av: alexandra

nej haha det är brasiliansk jujutsu :P

pissmyra, men ja det tror jag att det blir, vi snackade om det i lördags, om fredag alltså :P <33

2010-02-02 @ 21:53:31
URL: http://aflorbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0