Godmorgon

Kom just hem från Frida, det har varit så himla mysigt :) vi har ätit och sjungit och pratat och mullat (Linneas uttryck). Alla var typ superpigga och jag var typ skit trött så jag somnade ibland. Haha missade tydligen halva andakten och alla spökhistorier :( Menmen hade en skit mysig kväll så det här får man göra om snart, alla T3or är så gulliga :) Tyvärr så har min kamera gått sönder så jag kunde inte fota under kvällen :( Skit ledsen för nu kan jag inte ta några bilder alls, måste typ lämna in den på lagning? om det ens går. Men nu har jag lite bråtton för jag ska hem till Fredrik, om jag kommer upp för backen för all den här snön! Men det är värt ett försök, hahah puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0