Äntligen fredag

Nu är jag hemma och jag gör absolut ingenting, superskönt :) Anledningen till att jag kom hem kvart i fem istället för kvart över tre var för att jag och tjejerna satt kvar i skolan och pluggade kemi x) Kände att det behövdes. Annars har dagen varit kuul :) Jag och Agnes hade en vild diskussion på toaletten så den kanske jag delar med mig av senare :P

I alla fall, nu är det freeeedag och jag vet inte riktigt säkert vad jag ska göra ikväll, men det löser sig väl. Ska göra något roligt alla fall :)

Sen är det ju alla hjärtans dag på söndag. Och meningen är ju att jag ska vara med Fredrik, men jag råkade skriva in mig på att pricka av konfimander typ klockan fyra, plus att jag har avslutningsgrej med ledarutbildningen som typ kommer ta tre timmar.. Men man får väl göra något kul efter helt enkelt, vi pratade om att åka in till stan men vi vet inte säkert än. Men som allt annat så löser sig väl det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0