Fredag

Shit jag sög på provet, det var seriöst sjukt hur mycket jag sög. Blir typ överöverlycklig om jag får G, haha har aldrig hänt. Aja efter skolan drog jag till Agnes ett tag innan jag träffade Louvajsa och sen till stan med Agnes för julklappsshopping. Haha men jag hitta inget :( :P Sen drog vi till Emma på Ica och hälsade på henne :) Sen till Väsby och sen hem och åt middag (oxfilé och klyftpotatis), haha värsta daten juu ;) sen till coop och köpte godis och sen mys med film (Johanna kom också). Och nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem :/ Vilken dag hörni. Tror jag ska göra som alla andra och sova lite. Fast nä måste va vaken tills Fredrik kommer.


Fina vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0