Spindlar och kräftor

Det var så otroligt skönt att bara vara hemma igår, haha så efter att jag varit det ett tag så ringde Agnes och ba KOM UT NU. Så jag klädde typ på mig dubblakläder för att det var så jävla kallt och sen drog jag och träffa henne och Christian. Vi satt vid deras områdes gamla kräftskiva och "drack av resterna". Det var jättetrevligt (tills en stor spindel satte sig på min krage, usch hatar spindlar och Agnes segade med att ta bort den x) så jag var tvungen att vädra alla kläder för att vara säker på att den var borta, omg) men sen kom i allafall Fredrik halv 3 sen drog vi hem och sov.

Idag är det lördag och jag ska på ett möte på jujutsun, det ska egentligen vara 5 timmar men jag ska bara vara med 3, moahaha för sen måste jag göra mig klar för vi ska åka bort till västerås och fira min moster som fyllt år :) Mer om det sen, nu ska jag försöka väcka världens underbaraste människa! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0