Ilandsproblem

Helt plötsligt skulle jag bara springa iväg för att möta Frida i skolan eftersom hon hade så tråkigt efter sin föreläsning som slutade tre. Så jag gjorde det och vi gick tillsammans till mötet, det var kul att komma tillbaka igen tycker jag :) Så nästa fredag sätter man igång och jobbar. Jag vet, jobba på en fredag? Inte mitt första val men det var det enda där det fanns plats. Efter mötet drog jag hem till Fredrik och åt lite middag och fortsatte med matten. Och nu är jag klar jippie! :D Nu är jag bara hemma för att jag ska packa grejer inför imorn och sen ska jag cykla hem till Fredrik och sova där. Har lite klädkris känner jag nu, vad ska man ha på sig imorn? Man vet ju aldrig hur vädret blir heller. Hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0