Huset ekar

Omg jag invigde min epilator på vänsterbenet idag och det gjorde så jävla ont. Jag skrek så hela huset eka, haha om man frågar mina brorsor. Inte hjälpte det att snälla Fredrik satt vid min sida och försökte trösta mig. Men vill man va fin får man lida pin, ellerhur? Har alla fall gjort det och sminkat mig lite. Funtar på om jag ska prova mitt nya läppstift också, hmm får se :P

Ska strax cykla iväg hem till Fredrik och träffa lite folk. Kommer bli trevligt ;)
Hejar även på min lilla mamma som springer Midnattsloppet om en timme. Haha det var så roligt för förra året sa hon att det var den värsta banan hon sprungit med uppförsbackar och att hon aldrig skulle springa det igen. Hon var verkligen upprörd över att bana inte var lika som året innan. Haha, gissa vad hon gör några veckor efter? Hon anmäler sig till loppet alla fall. Riktig pissmyra min mamma. I love you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0