Damn girl!

Vilken natt! Var påvåg hem till Fredrik för att sova, då ringer Louvisa och ba kom till Viby det är fest! Hehe jag ba JAAA!, hehe så kom hennes kompis som kör som en galning och hämtade mig vid malla. Sen var det fest till halv 4 då jag och Louvisa drog hem. Lätt lyckad kväll! (OMG vilket fint huuus) Men jag var så himla trött imorse. Gick upp och åkte iväg till Sollentuna och träffa Louvisa. Sen till kyrkan för att ha sista grejen med konfirmanderna. Sen bussen hem till Fredrik där det var middag med släkten. Sen somnade jag och vaknade typ 9, vi drog hit och jag skulle kolla mitt schema på datorn. Men jävla nya skolportalen funkar inte. Jag blir så jävla sur. Vart ska jag nu ta vägen imorn, vet inte vilket klassrum eller någonting. Gaaaa! jag blir galen. Ska trösta mig med lite bullar nu haha. Sen ska jag sova. PUSS


Kommentarer
Postat av: Louvisa

helt cp! det fungerade tidigare idag (såg dock spec ut...) men nu när jag ska skriva ut så ba: inga lektioner. whaaat?!

2010-08-22 @ 22:52:49
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0