Alexandratime

Nu har jag tränat och känner mig så jävla grym :) Så nu ska jag ta hand om mig själv lite och bara göra saker som jag tycker om utan stress, eftgersom att jag är klar med fysiken och matten.

Ikväll så kommer det vara en sak som inte är hos mig som har varit det i stort sett varje natt det senaste året. Han heter Fredrik och han ska sova hemma själv, och det ska jag med. Kanske inte låter som värsta grejen men det kommer bli ett tomt hål för mig. Jag har inte sovit helthelt själv på väldigt länge så, och det tycker jag att man ska kunna klara av. Behöver lite tid för mig själv också. Det var som vi pratade om på etiken idag, att lyssna till sig själv och göra vad som är bäst för en själv kom i första hand. Det är viktigt om man vill ha livskvalite helt enkelt. Men Fredrik kommer och säger godnatt till mig sen och lämnar lite grejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0