Veckans planering


Tisdag: Idag ska jag ta det lugnt och plugga matte, spanska och engelska. Behöver all tid.
Onsdag: Slutar egentligen halv 12 men eftersom att vi ska ha extra matte slutar jag inte förens 3. Klockan 4 ska jag gå och jobba och kvart i 10 är jag hemma. Då blir det väl typ sova?
Torsdag: Spanska läxa, sluta 4, jobba till 9, komma hem kvart i 10.
Fredag: Boksnack i engelska, VARA MED LOUVISA :D
Lördag: Jobba från 12-19, sen blire middag hos Fredrik :D
Söndag: Hm, ledarteamet skulle ha någon filminspelning runt halv 12. Sen blir det väl plugga matte. Väldigt viktigt!

Jaha, har rätt så fullt upp i veckan här. Måste klämma in ytterligare lite matte eftersom det är prov om en vecka och jag inte fattar ett piss. Borde även städa mitt rum (vilket kommer ta en evighet) och övrigt bara småfixa med grejer, pollesäsongen har ju börjat och jag kan inte leva ett normalt liv för tillfället. Eller a tills typ valborg... Fast jag borde väl vara van för jag har varit allergisk sen jag var typ två år såå. Aja inge mera dator nu, PUSS



det har bara börjat nu.. (google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0