nu blir det film

Har varit och köpt godis med brorsorna och har nästan packat klart allt. Haha det är ju inte värsta grejen för vi ska ju bara vara borta tre nätter x) men ändå hehe. Är så himla taggad på att få komma iväg! Just nu så ska jag kolla på en film med Marcus och Robin. Ska bli trevligt är rätt så seg i kroppen känner jag. Säger nog godnatt för ikväll. Jag har förövrigt inte lurat någon idag, haha för dålig planering kanske x) lite synd eftersom att det är första april. Hehe aja, puss på er♥



Imorn drar vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah bilden är ju liiite för biffig x)



så sjuuuuuuukt taggad:DD<3

2010-04-01 @ 23:56:13
Postat av: Anonym

//alexandeeeer

2010-04-01 @ 23:56:41
Postat av: Alexandra

Haha vadå biffig? Skulle du vara biffig? :P



Jag med!!!!! :D :D <3

2010-04-02 @ 08:05:08
URL: http://aflorbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0