Naaaaaw

Kom typ nyss hem från Sollentuna, har varit där med Louvisa och shoppat. Det blev lite underkläder :) Vi har dessutom varit riktigt duktiga och gick ut och sprang imorse. Det är vad jag kallar grymt! :D Hehe.. Jaa och igår var vi med killarna, och nu ska jag springa iväg på den där interjuvn strax. Min snälla mamma skulle köra mig så har inte lika bråttom längre. Frida säger att det interjuvn inte kommer att vara klar fören klockan nio ikväll. Haha fattar ingenting x) Menmen, occcch idag är det en speciell dag för det är nämnligen den 7 april. En månad kvar tills jag och Fredrik varit tillsammans i ett år.


 Älskar dig hjärtat, vad som än händer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0