Min lilla nalle ;)

Så himla härligt väder! :D Jag och Sara hittade massa blommor på deras tomt :) Skit glad, nu är våren här :D Idag har jag faktiskt snaggat Fredriks hår, haha jag blev faktiskt nöjd men fråga är vad Fredrik blev x) Haha, nej men det blev bra, lite för kort än vad det var tänkt bara. Väldigt stor skillnat från innan, hela golvet var fullt av hans tjocka hår hehe. Nu är hans hår jätte lent att ta på, som en nalle nästan. Herre gud kan inte tänka att det är skola imorn, har varit ledig aldeless förlänge och blivigt väldigt lat. Menmen det är ju snart sommarlov så, nu ska jag och älsklingen titta på VD, vi är ju tre avsnitt efter så. Godnatt♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0