Ändrade planer

Jo det blev ändrade planer nu efter skolan, korvkvinnorna kunde inte ses så jag drog hem till mig själv istället. Tänkte nog inviga påsklovet med att baka chokladbollar med mina bröder haha x)

Idag har faktiskt varit en bra dag, på sina håll och kanter. Idrotten var kuul, spanskan var kuul, engelskan var inte riktigt lika kul eftersom att jag fick 1 poäng ifrån MVG på provet. Har aldrig haft mvg så det skulle inte sitta dåligt... Jag är egentligen ett riktigt problembarn när det gäller engelska. Och det retar mig som f*n att om jag bara hade skrivit annorlunda på en endaste grej hade jag fått MVG. SKIIIIIT. Aja hehe, sen på matten orkade jag helt enkelt inte jobba så jag pratade med mina två favorit gullungar Agnes och Amanda istället. Hehe, meeeeen, sen då efter matten skulle Agnes (pissråttan) åka till Åre. Blir så ledsen för hon har varit i Åre varje lov nu. Jobbigt att säga hejdå :( Kommer i alla fall sakna henne otroligt mycket nu!! Sista lektionen var drama och det var skiiit kul garva hela tiden typ för vi körde "bilen". och improviserade och det var superkul. Hehe, nu har man i alla fall lov och ska njuta som 17 av det!

Idag är dock en lite "tråkig" dag eftersom att vi åker till Göteborg först imorn liksom. Idag ska man bara packa och typ tråka, hehe får se om det händer något kul ikväll :) Aja, haha blev ett väldigt långt inlägg. Haha!
Aja pusspuss skriver mer sen♥



Älskar er


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag saknar er mina bästa blondiner! <3

2010-04-06 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0